Två år!

I tisdags firade jag och Dylan 2 år tillsammans. Jag hade förberett en mysig middag med en god sallad, renskav och en hemlagad supergod! cheesecake (fan va skönt det är att bara så amerikaniserad att det känns helt okej att prata positivt om sig själv!).

Hur som helst jag har sagt till Dylan att jag fixat maten för ikväll och att han inte behöver göra något, att det blir en överraskningsmiddag. Här ska tilläggas att jag långt sedan innan förberett mig på att herr snurr kommer glömma bort vår tvåårsdag. Det finns inte en chans i universum att han skulle komma ihåg det. Det är mer troligt att jag skulle vinna fem miljoner på triss, och det säger en del när jag inte spelar... Ni fattar vinken...! Så naturligtvis han har noll koll ;) Dylan är i alla fall lycklig och frågar lite glatt om han får sin födelsedagsmiddag redan nu, näää säger jag, jag ville bara laga ihop något trevligt till ikväll. Vi fortsätter att äta det ena efter det andra och när jag dukar fram efterrätten frågar jag Dylan om han vet vad det är för dag idag... Dylan börjar fundera och ser lite nervös ut. Man ser hur han tänker, Fan! Jag har glömt nåt! 

Vi har varit tillsammans i över två år?! Idag har vi varit tillsammans i två år :) Opps, I'm sorry baby! Are you mad at me? 
No, I knew you would forget, so... I've already been mad over that you would :) 
I'm sorry! 

Jag skrattar lite år honom och vi käkar upp vår efterrätt. När jag senare plockar fram ett kort åt stackarn skäms kan däremot och säger att han inte kan öppna det nu. Att han måste få chans att ge mig ett med och att vi väl kan byta kort imorgon istället. 

Ja så är livet att vara kär i en virrpanna! :) 


Virrpanna själv gav bort det finare kortet med cykeln :) dessutom är han alltid väldigt omtänksam och god när han väljer ut kort åt mig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0