Lördagkväll @ the Meriwethers

I lördags så skulle mina förra värdflräldrar, Mendy och Andrew gå ut på middag med Mendys föräldrar för deras bröllopsdag. Deras nya Au Pair var i Boston så jag hoppade in och jobbade :) Jag och tjejerna hade en supermysig kväll tillsammans. Vi lekte tillsammans med lera och spelade spel. Vi åkte till Rubys och åt middag och drack milkshakes innan vi åkte vidare och käkade glass på sweet frog. När vi kom hem kollade vi på Nalle Puh, innan det var dags för att gå och lägga sig. Jag gillar verkligen tjejerna och kvällen bjöd på många skratt. Jag visade klädaffären där jag jobbar Riely sa "No way! We go there all the time, how come I've never seen you?!" Paige frågade när jag sa godnatt "Are you going to tell mommy we had double desserts?" "I don't know, are you?" "No" Så söta och så underbara! 








Kommentarer
Emma

Hej, vad är det för visum du har som du kan jobba på? :) Jag åkte hit på student visum efter min au pair tid (åkte inte direkt efter som du, utan 2 år efter) för att kunna bo här med min pojkvän :)

Svar: Hej Emma. Jag ansökte först om turistvisum för att stanna i sex månader men har även fått green card genom grönkortslotteriet. Jag tror green card är ända vägen att gå.
Carolina Franck Olsson

2015-11-17 @ 23:40:06
URL: http://emmaosterberg.devote.se/
The Queen

Oh vad jag saknar både mina och dina gullepluttar! Hoppas att allt är bra med dig och Dylan! :D <3

Svar: Åh Elsa!!! The Queen!!! Tack :) jag saknar dig med! Jag ska hälsa Dylan. Hoppas vi åker hem till Sverige snart och kan hälsa på
Carolina Franck Olsson

2015-11-18 @ 20:01:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0