Produktiv söndag

I söndags drog jag till gymmet och sprang en mil medan Dylan åkte hem till sin bror och hämtade en soffa som de gjorde sig av med. Soffan är ganska ful men får funka nu då vi inte har råd att köpa en just nu (så himla mycket som behövs före att bygga upp ett boende!). Vi bar upp soffan i lägenheten och drog och käkade all you can eat sushi innan vi åkte hem igen. Jag la på ett sista lager lack på vårt soffbord som nu äntligen är färdigt! Bilder på det kommer snart, bara handtagen som ska skruvas på. De funderar jag för övrigt på att sprayfärga helsvarta då de nu har något matt sliten halvsvart färg. På kvällen var det fotboll förstås, Dylan var sur för att the Eagles (philadelphias lag) spelade dåligt och jag flyttade runt på bolhyllor (för jag tycker inte om att sitta still i tre timmar för att se på fotboll!). 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0