Thanksgiving

Thanksgiving firade vi tillsammans hemma hos Dylans bror med familj och med hans brors kompis. De hade gjort kalkon, mos och stuffing medan vi tog med potatisgratäng, ost, sås, sallad och bröd. De hade även fixat äppelpaj och pumpacheesecake. Vi hade en mysig dag tillsammans och jag är stort fan av thanksgivingmaten :) 


Glömde att ta en bild innan, när allt var upplagt, så här är en bild efteråt :P 


Vår ostbricka. Pepparkakor + ost (särskilt blåmögelost) går väldigt bra ihop! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0