Pats hejdåfest

I lördags var vi över för att säga hej då till Pat, Dylans gamla rumskompis. Han ska flytta över till Tyskland med sin tjej, Miriam som också var en Au Pair här förut. Han ska dit och börja plugga till en masterexamen. Festen var vid hans föräldrars hus och de är verkligen jättegoa. De umgås med alla och skrattar och har kul tillsammans med oss 'unga'. Dessutom lagar hans mamma sjukt god mat! Den här gången hade hon gjort som riktigt goda Buffalo chicken dip (det är strimlad kyckling i ost och Buffalosås, fantastiskt!), sen hade de massor av annan plockmat med. Tanken var att vi skulle gå ut till barerna men det slutade med en skön hemmakväll med brasa och beer pong :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0