Dylans födelsedag

I lördags fyllde Dylan år. Eftersom han var tvungen att hjälpa sin bror att flytta under lördagen så tog jag ut honom oå middag kvällen innan. Jag vad räven pratat med några av hans vänner för att komma ut och fira med honom. Först gick jag och Dylan till en restaurang som heter boxcar för drinkar och pommes med ostdipp. Senare mötte vi upp med våra vänner på Social Lounge och vi gick sedan alla vidare till Side Bar. Kvällen var mycket lyckad och Dylan hade väldigt kul och var glad över art få vara med sina vänner :) 

På lördagen sedan gjorde jag en ordentlig frukost till Dylan med french toast, stekta ägg och lövbiff. Dessutom fick han sina presenter av mig, två par träningsshorts och ett armbandsur. 













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0