Bröllop

För några helger sedan var jag och Dylan på våra vänners, Hether & Pat, bröllop. Hether är ganska religös sånger var en lång katolsk ceremoni i kyrkan med nattvard och hela köret.

Efter vigseln åkte vi vidare till hotellet där de flesta sov över, vi drack lite drinkar där innan vi tog shuttlen till Winterthur som är en stor och lyxig trädgård där de hade sin bröllopsfest. Först var det cocktail hour med massor av plockmat, drinkar och mingel medan brudparet tog sina bilder. Därefter gick vi vidare mot restaurangen för middag. Och vägen dit var en upplevelse! Det var en bra bit att gå och tanken var att vi skulle åka buss dit men det blev något strul med det så det slutade med att vidgick igenom skogen i högklackat! Festen var kul och det var roligt att få hänga med sina kompisar och festa med dem. Både Dylan och jag hade grymt kul och det blev en minnesvärd kväll! 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0