Tidig namnsdagspresent

Idag när jag kom hem stod det en stor kartong utanför dörren, visserligen adresserad till Dylan men jag öppnade den ändå eftersom han tidigare hintat om att jag kanske skulle få något. I där fanns en namnsdagspresent till mig! :) Det var en present från Luch som tillverkar naturliga hudvårdsprodukter. Jag fick massa olika tvålar, dushgel, hudkrämer, ansiktsrengöring osv och allt luktar verkligen fantastiskt gott. Jag har varit inne i en av deras affärer i King Of Prussia förut och gillade verkligen allt jag såg men allt var väldig dyrt så jag köpte inget. Det var väldigt gulligt av honom att tänka på mig och komma ihåg min namnsdag och vår något lustiga svenska tradition att bry oss om det. Detta även fast han nu är i Egypten och inte kan fira det med mig. Det värmer och gör mig väldigt lycklig att tänka på att han är min. Jag är väldigt lyckligt lottad som får vara hans! Jag längtar såååå tills han kommer hem men troligen är han hemma första juni! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0