Händer inte så mycket just nu

För tillfället händer det inte så mycket. Jag väntar på svar från uscis så jag kan stanna här, vill kunna börja söka jobb och åka hem till Sverige för att hälsa på min kära familj. Dylan jobbar just nu i Egypten sedan 20 april så jag väntar på att han ska komma hem. Förhoppningsvis kommer han hem den 18:e men det återstår att se. 

Annars då? Jag hälsar på min gammal värdfamilj titt som tätt för att umgås med dem. Det känns väldigt fint och bra att vi fortfarande har en bra relation och jag har verkligen fått vänner för livet! 

Jag gymmar fortfarande på acac, pluggar matte (självmant) för skojs skull och glor på Game Of Thrones. 

Sommaren har kommit hit, shortsväder dygnet runt och fläkten går på högvarv. Äntligen! 

Saknar er där hemma, men i sommar ses vi! :) 


Kommentarer
Elsa the one and only!

Amen va härligt det låter!!! Här är det kallt och blåsigt! När du kommer hem måsti vi ha lite reunion! :D ha det bäst!!

Svar: Det måste vi ha! Jag längtar så!!! Och äntligen får jag äta svenska jordgubbar och färskpotatis!!!! :) :) :)
Jag får ta och göra en amerikans middag, hos pappa, med några av mina favoriträtter härifrån!
Carolina Franck Olsson

2015-05-08 @ 16:03:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0