Avalon

Förra helgen för memorial weekend åkte jag ner till Avalon söndag-måndag för att hälsa på och umgås med min gamla värdfamilj. Jag åkte ner dit med Sinead och på vägen ner stannade vi för frukost/lunch på en mysig diner. Jag beställde en wrap med ägg, tomat, lök, champinjoner och skinka med stekt potatis till. 

Senare på söndagen gick vi ut och åt middag på the windrift alla tillsammans, jag, Sinead, Meriwethers och deras granne och barn som också var där sol gäster. Jag åt en sallad och vi delade på sinnesjukt goda pommes med old bay krydda och ostdipp. På måndagen hälsade vi på hos min värdpappas systers beachhouse som ligger precis vid bayen och huset är för övrigt riktigt fin (och för övrigt det dyraste huset jag varit i.... jag räknade senare ut att även om jag jobbade hela min livstid och sparade alla mina pengar så skulle jag fortfarande leva för kort tid för att kunna köpa det huset...). 

Hur som helst var helgen kul och det var mysigt att få umgås lite med min gamla värdfamilj igen :) 











Parad på memorial day


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0