Sista fredagen med Ella

Förra veckan hade jag min sista fredag själv med Ella. Vi åkte till ett stort akvarium utanför Philadelphia så vi kunde ha en lite speciell sista dag tillsammans. Vi hade väldigt kul och Ella var lyrisk över att se "Nemo and Dori", livrädd för spinnrockorna men tyckte att hajarna var coola. Själv tyckte jag att stå framför ett akvarium med flodhästar var läskigast! De hade även en barndel där barnen kunde krypa under ett akvarium och sticka upp sina huvuden in i akvariumet. Ella snurrade runt och tittade på fiskarna. Hon klättrade upp på alla möjliga oguldet man fick klättra på och var väldigt glad hela tiden. Man fick även klappa vissa fiskar vilket at coolt. Jag kände bland annat på olika sjöstjärnor och en sjögurka. Sjöstjärnor kan vara både hårda och mjuka och sjögurkan var mjuk och len som samet, även om den såg rätt äcklig ut! Vi hade jättekul tillsammans och hon åt sin lunch framför ett akvarium där sittplatserna framför var som i en bio. 

Supermysig dag med min toksköna tjej! 
























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0