Hej då-brunch.

Söndagen vid flowershowen hade min värdfamilj även tagit med mig ut på en hej då-brunch (dit även SInead, Au Pairen efter mig följde med).Vi åkte till en restaurang i Philadelphia som heter Dandelion. De var en väldigt mysig restaurang med en väldigt gammal, mysig och rustik inredning. Jag fick presenter av min värdfamilj. Ett väldigt fint halsband där det står loved och även en tavla på mig och mina tre värdbarn och även på den tavlan står det loved. Vi hade en väldigt mysig frukost tillsammans och det var kul att få fira tiden som deras Au Pair! 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0