Flower show

För två veckor sedan tog min värdfamilj ut mig på en Hejdå-brunch i Philadelphia. Efter brunchen dog vi vidare till årets flower show i Philly.  Årets tema var Disney så alla utställningar hade Disney som tema.  Många vart väldigt fina och mina favoriter var nog askungen,  rattatoui och Mulan. 
 
 
Ingen film men Phillies (baseball) maskot
 
 
Rattatoui
 
 
Frozen
 
 
Nightmare before Christmas
 
 
 
Askungen med en glassko i mitten
 
 
Alice i underlandet
 
 
Mulan
 
 
Nalle Puh
 
 
 
Aladdin
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0