Sushi med Dylan

I torsdags prövade Dylan och jag på ett nytt ställe att äta suchi på. De hade en all-you-can-eat lunch för $16. Sushin var helt fantastisk och vi var väldigt, väldigt mätta när vi gick därifrån. Jag ville gärna gå dit och mycket för att jag ville prova olika sorters fisk. Jag hittade stället några veckor tidigare när jag sökte på sushi buffet men jag ville vänta med att åka dit tills Dylan kom hem så att vi kunde gå dit tillsammans så nu fick jag äntligen tillfälle att göra det så självklart var jag superglad för det! :) 


Nom-nom! 


Kommentarer
Fyrtiotaggare.com

sushi, favoriten! :)

2015-06-08 @ 05:24:02
Jennica

Låter fantastiskt!! Vart är detta? :)

2015-06-13 @ 05:19:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0