July 4-th

Independence day firade jag och Dylan nere i Avalon, NJ tillsammans med min förra värdfamilj. Vi åkte ner på fredagen runt lunch och gick till stranden där Andrew och tjejerna var. Vi tog det mest lugnt och jag lekte med tjejerna innan vi gick tillbaka till huset. Andew tog hand om Ella medan jag och Dylan fortsatte att leka med Riley och Paige i poolen. Vi hade faktiskt riktigt kul och byggde torn tillsammans där jag satt på Dylans axlar och Riely eller Paige på mina. Senare på kvällen kom Mendy även ner till Avalon efter att ha jobbat sent i Philadelphia. 

På lördagen drog jag och Mendy till en skitjobbig gymklass med både step och styrka i 75 minuter. Jag var helt död efteråt! Jag kräktes i min mun och var helt yr i slutet. Helt klart den jobbigaste klassen jag någonsin tagit! Vi fortsatte dagen med att handla mat och fixa inför middagen på kvällen. Senare åkte vi över till Andrews syster för en BBQ-kväll tillsammans. Jag hade gjort tzatziki och fetaoströra och Mendy hade gjort sin supergoda broccolisallad och spenatsallad. Vi åt massor med god mat och drack goda somriga drinkar innan vi tittade på fyrverkerier nere på stranden. Efter att vi kommit tillbaka till huset gick jag och Dylan på en liten promenad ovh köpte frozen yogurt tillsammans. Helt klart min bästa July 4-th hittills :) 




Strandhäng på fredagen 













July 4th firande på lördagen :) 🇺🇸🇺🇸🇺🇸


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0