Världens godaste frukost

Det åt jag och Dylan på en restaurang som heter Continental i Philadelphia.  Det var helt fantastiskt! Helt klart en ny favorit. Jag åt en supergod omelet med svamp, rökt goudaost och skinka. Dylan åt eggs benedict och vi delade på en sjukt god french toast. Smakerna riktigt smälte i munnen. Min honung jag fick till mitt te var den godaste jag kan tänka mig. Osten i min omelet var som pricken över i:et och french toasten  was to die for. Jag vill dit igen och äta mer. Fabulöst!!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0