Tillbaka i 3,5 dagar

I onsdags kväll åkte jag för att hämta upp Dylan i Philadelphia för att sedan skjutsa tillbaka honom på söndagen. Han har fått nytt jobb och kommer därför att resa en hel del. Först var han i Pittsburg och nu åkte han till South Carolina. Även om jag saknar honom mycket när han är borta så är jag väldigt glad at han fått jobbet då det öppnar upp nya möjligheter för oss och eftersom jag tror att det är något bra för honom där han kan utvecklas. Jag är väldigt stolt och glad för honom! 

Vi fick i alla fall några väldigt mysiga dagar ihop då vi bland annat har gått ut och käkat flera gånger, två middagar och två frukostar (ja, jag är bortskämd! och tack Dylan för jag vet att du läser då och då;)), vart på bio och bara hängt och gjort ingenting. 

Först tog Dylan ut mig, på torsdagkvällen, på en italiensk restaurang i Media, ungefär en halvtimme från West Chester. Maten var väldigt god! Jag hade kyckling med chanpinjoner, paprika och lök och pasta i tomatsås. Dylan hade en riktigt god gnocchi i blåmögelostsås. 

På lördagmorgonen hade vi en grymt god frukost på Pens Table för att sedan på kvällen gå på bio och sedan gå ut på Social Lounge för drinkar och mat vid baren. Vi delade först på ett riktgt gott flat bread med biff, bacon, ägg och parmesan och sedan delade vi på en burgare med ost, tomat, sallad, bacon och blåmögelostdressing. Maten var riktigt god, sådär så att man inte riktigt kan sluta äta! 

Söndagen njöt vi av frukost på Olive Branch, som har världens godaste omeletter!, innan jag skjutsade Dylan till Philadephia igen. 


Den mysiga italienska restaurangen Dylan bjöd ut mig på 



Kanske världens godaste flatbread :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0