Nyår

Nyåret firade jag med Dylan. Vid sex på kvällen åkte vi in till Philadelphia för att se på fyrverkerierna. Vi åkte tillbaka hem  och gjorde oss iordning gör att gå ut. Vi hade köpt nyårsbiljetter för att gå ut på Kooma där vi hade öppen bar och buffé. Kooma är en Japansk restaurang så vi åt massa supergod sushi, kyckling, calamari och annat gott. Jag drack vin, Dylan öl och vi skålade in det nya året med champagne :) Med andra ord en sjukt härlig kväll tillsammans och jag var glad att jag fick fira in 2015 med den som betyder mest. Jag slutade 2014 och började 2015 på världens bästa sätt med en kyss från Dylan. 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0