Mer julfirande

Jag och Dylan fick fortsätta fira jul på nyårsdagen eftersom vi då åkte hem till Dylan pappa för att fira. Dit kom även hans bror med fru och deras son och så kom Dylans farmor och farfar. Jag fick massor av fina paket från dem, kläder, godis, en sax (haha, roligaste men skönaste julklappen på länge), örhängen, tofflor, presentkort och annat smått. Det var verkligen omtänksamt av dem och det gjorde mig väldigt glad. Vi åt även sinka där med potatismos.  Skinkan var hemlagad, varm och supergod men jag saknar svensk julskinka till tusen! Det är inte mycket som slår svensk julskinka på vörtbröd med grov senap. Om jag är i Sverige till påsk så tänker jag äta skinka så jag nästan dör och dricka påskmust såklart och äta semlor innan så jag blir riktigt söt och tjock. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0