Han som alltid får mig att le

Han är mannen som alltid får mig att le, som får nog att känna mig som en prinsessa. Det är han som skulle gå genom eld för mig. Han som alltid finns där när jag känner mig nere. Han som alltid bryr sig, som får mig att vilja vara så mycket bättre. Han som får mig att häpna över hur bra han är på relationer, hur bra han är på att få andra att må bra, hur starkt han visar att kommunikation i ett par är viktigt. Han är fantastisk, han är smart på alla sätt. Han får mig att viljavara så mycket bättre. Han får mig att inte vilja ha något  eller någon annan över huvudtaget, han är meningen med livet! Jag älskar honom till tusen. Han är världens bästa. Känslan av att älska någon så mycket som jag älskar honom är fantasktiskt och känslan av att veta att han alltid finns där och att han alltid kommer att älska mig är helt underbar. Han är min största förebild, någon jag ser upp till. Ibland önskar jag att jag vore mer som honom, att jag hade samma ementionella intelligenskvot som han har. Jag är däremot oerhört lyckligt lottad att få kalla denna underbara man min pojkvän och att veta att han älskar mig. Ingenting är bättre än det! 

Dylan jag älskar dig, tack för att du är den du är, för att du älskar mig. För att jag får vara din lilla prinsessa. Du är helt underbar! 













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0