Playdate med Tuba

I måndags hade jag en playdate med Tuba från Tyskland som tar hand om tre tjejer. Jag åkte dit med Ella eftersom jag ville att hon ska få lite nya kompisar. Hennes två minsta tjejer som är fyra och 1,5 år var hemma medan den äldsta 5 år var i förskolan. Ella och Merissa, mellantjejen, lekte jättebra tillsammans och Ella var inte alls blyg. Efteråt när vi gick hem sa Merissa till Ella att hon kommer sakna henne och Ella säger att hon kommer sakna henne med. Senare under dagen satt även Ella och bläddrade i en tidning med reklam för halloween. På flera av bilderna såg hon en liten tjej som hon bestämt hävdade vara Merissa. Det gjorde mig väldigt glad att se hur kul hon hade med sin nya vän :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0