Lat lördag

I lördags gjorde jag inte mycket. Vaknade upp hos Dylan och släpade med honom till gymmet :) En timme på crosstrainern med ett äpple till frukost var jag död och superhungrig så vi åkte till mataffären och fixade frukost tillsammans! Efter det gjorde vi mest ingenting utan tog det bara lugnt. 

Dylan började jobba halv sex så jag gick iväg med honom och hamnade på starbucks där jag sa hej då till Ilaria som åkte hem dagen efter. Efter starbucks åkte jag vidare hem till min värdfamilj som hade vänner över på middag. Vi åt pizza, chicken chili, hängde vid brasan och hade det allmänt mysigt tillsammans :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0