Födelsedagsfirande för Ella

I fredags fyllde Ella år och eftersom hon var hemma hela dagen hade hon och jag en mysig hemmadag. Dagen började med att vi gjorde röda hemmagjorda pannkakor till frukost (eftersom hennes favoritfärg är röd). Vi bakade pumpakakor och åkte till Giant för att handla munkar då Elsa och Jonna skulle komma över med Landon och Becket för att fira Ella. 

Vid lunch lämnade jag av Ella hos hennes mamma så hon fick spendera resten av dagen på hennes kontor. Paige kom hem sjuk från skolan så jag fixade lite hemma, fixade Ellas presenter och ritade en grattishälsning på garageuppfarten till Ella :)

När Ella kom hem gick vi tillsammans ut på Bertuccis och åt middag innan vi åkte tillbaka hem för tårta och presentöppning :) 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0