Eagles game

I söndags tog världens bästa Dylan med mig på en NFL-match mellan Esgles (Philadelphia) och redskins (DC). Jag har väl inte direkt varit intresserad av fotboll förut eller tyckt att det varit kul men jag måste säga att den matchen var grymt kul att se och jag känner hur ett litet intresse för fotboll börjar växa fram! 

Dylan stackarn höll väl däremot på att slita håret då och då när jag kom med mina dumma frågor. Däremot var nog han stor del av hur kul det var att se matchen. Att se honom så glad när Eagles gjorde mål var som att se ett litet barn på julafton och det gjorde mig lycklig :) 

Matchen slutade i alla fall med vinst till Eagles och det var väldigt jämt och spännande hela matchen! Grymt kul! 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0