Dutch Wonderland

Förra veckan var sista veckan på en tre månader lång period av att ha jobba varje dag, 10 timmar in dagen, 5 dagar i veckan. Jag och mina värdbarn har haft massor av kul tillsammans men jag är glad att det är över, att jag kan gå tillbaka till att gymma om dagarna, lunchdate med Dylan och sova ut då och då. 

Jag och mina värdbarn avslutade vår sommar med att göra våra egna "camp nanny" t-shirts och sista dagen firade vi på dutch wonderland. Vi hade väldigt kul tillsammans, åkte många olika karuseller och åt glass. Ella kunna komma med på de flesta och hon var väldigt modig och släppte händerna i en sån där som snurra runt. Innan karusellerna sa hon att jag kommer inte vara rädd, till och med bör vi skulle åka berg-och-dalbana. Så modig och så söt! Jag älskar dem verkligen! Vi tittade även på en liten show. Tjejerna var så söta när de var sågblads av att se showen så jag fick tårar i ögonen. Efter det spelas en omgjord version av icona pops I love it. Tjejena älskar låten och ler även åt mig då de vet att den är svensk och att vi brukar lyssna på den tillsammans. 











En trött Ella efter en lång och rolig dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0