Dubbeldejt

I torsdags var jag och Dylan ute med Jonna och Ben på en dubbeldejt. Vi gick till Bertuccis tillsammans och pratade om framtiden. Det känns bra att ha några i en liknande situation att prata med. Dessutom känns det som att Ben och Dylan har mycket gemensamt då de har svenska flickvänner och på de sätt som jag och Jonna skiljer oss från amerikanskor har vi nog en del gemensmt som det går att skratta över :) 

Det var i alla fall en mysig kväll tillsammans med god mat. Bäst där är nog däremot bröder som man får till förrätt :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0