Ännu mera födelsedagsfirande för Ella

I söndags var det födelsedagsfirande igen för Ella och det var massor med släkt och vänner där för att fira med mat, tårta och fotbollstittande. 

Dylan kom dit för att fira och även Elsa och Pavlina var där med sina värdbarn och vi hade en väldigt bra dag med fantastiskt god mat! De fanns mjuka pretzels med senap, ost och kex, olika pizzor och annat tilltugg. Till mat hade Mendy gjort en superbt god kycklingchiligryta, supergod Mac n Cheese och köttbullar och korv i tomatsås. Smaklökarna hade det rätt fint! 

Till efterrätt var det tårta och Elmo (som Ella älskar) var motivet! Sedan blekfet presentöppning och det var väldigt mycket rosa, prinsessor, frozen och mini mouse. 







Och naturligtvis ska alla smaka lite... ;)











Och systrarna hjälper såklart till :)



Kommentarer
mia johansson

Bara liiite överdrivet firande el???

2014-09-18 @ 01:40:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0