Utflyktssöndag

I söndags hade vi en dag fylld av äventyr. Först gick jag, Dylan, Pavlina och Juan ut och åt frukost tillsammans innan jag, Pavlina och Dylan tog en liten roadtrip själva eftersom Juan skulle jobba. 

Vi åkte först till ett ställe utanför New Hope, Bowmans Tower, för att kolla på utsikten. Jag var där förra sommaren och ville gärna åka tillbaka för att se alla fina höstfärger på träden. Det var jättefint där uppe men jag måste åka tillbaka om några veckor när träden har blivit mer röda. 

Efter Bowmans Tower åkte vi hem till Dylans pappa där Dylan gav oss en liten tur på deras fyrhjuling i skogen bakom deras hus. Det var grymt kul även om jag var livrädd att Pavlina skulle flyga av. 

På hemvägen tog vi en liten omväg förbi Doylestown för att stanna på Swedes Frozen Yogurt. Det var inget spektakulärt men bara kul att se dalahästar och saker skrivna på svenska när glassmakerna var översatta :) 







http://youtu.be/gC3JVCYSMvY



Kommentarer
Jennica

Himla fint det se ut, du får gärna ta med mig nästa gång du ska dit! :D

2014-10-16 @ 06:33:11
Jennica

Himla fint det se ut, du får gärna ta med mig nästa gång du ska dit! :D

2014-10-16 @ 06:33:11
Jennica

Himla fint det se ut, du får gärna ta med mig nästa gång du ska dit! :D

2014-10-16 @ 06:33:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0