Pumpkinland @ Linvilla Orchards

I måndags tog jag med mig tjejerna till ett soligt Linvilla Orchards, farm med frukt, grönsaker och julgranar (ja här åker man och plockar sin egen julgran, jordgubbar, blåbär, äpplen osv. på farmar). 

Nu till halloween så är det populärt att åka på hay rides så vi åkte dit för att åka på en hay ride. Kort innebär det att man åker på ett lågt släp (med hö) bakom en traktor. Vi fick åka omkring och se olika delar av Linvilla. Efter hayriden lekte barnen lite vid deras stora lekpark innan vi lunchade och åkte en till Pavlina och hennes värdbarn för en playdate som varade resten av dagen :) 












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0