Härlig lördag

Lördagen började underbart mysigt med att jag och Dylan åkte till Exton för att äta frukost på The Classic diner. Ett populärt, och dyrt!, frukostställe. Jag hade som alltid omelett medan Dylan åt en riktigt god eggs benedict och så hade vi även french toast mer kanelsmör. Allting var riktigt gott och det var riktgt mysigt att gå ut för frukost en mysig, grå och regning lördagmorgon. 

Senare på dagen kollade vi på Halloweenkostymer utan större framgång. Vi har däremot lite olika planer, Rödluvan och vargen, minions, apor, smurfarna och lite annat. 

Jag jobbade lite på kvällen och även Dylan. Jag, Pavlina och Brogan gick däremot ut. Vi mötte upp Sandra från Sverige, Juan följde med oss ut och Dylan kom ut med två av sina jobbarkompisar då de slutat jobba. Vi började på Ryans för en varsin drink och drog sedan vidare till Kildares och Side Bar för att dansa fram tills vattna stängde och vi köpte pizza på Amore påväg hem. 

Fantastisk dag med fantastiska vänner! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0