Ett år

Igår firade jag ett år med världens bästa. Han som gör mig så sjukt glad och fick mig att stanna här i ett extra år. Han som får mig att le av att tänka på honom. Det här året har varit det bästa någonsin. Jag är galet glad över att få vara hans flickvän och jag är spännd på vad framtiden har att visa. 

Världens bästa, Dylan, kom och hämtade upp mig. Gav mig rosor och ett kort och tog sedan ut mig på middag på The Blue Pear. Den mysiga restaurangen han tog mig till på min födelsedag. Väldigt gott, fint och mysigt! Efterrätt intogs i form av glass från Dariy Queen, inte lika fancy men ack så gott! Och naturligtvis fick den bästa även ett kort av mig :) 





På Blue Pear delade vi på flatbread, grilled chesse och hamburgare. 
Hamburgaren var sjukt god och flatbreadet var riktigt gott det med. Grilled Chesse är en grillad dubbel toast med ost i. Jag tycker att det är barnmat men har alltid velat smaka det på riktig restaurang. Ingen höjdare här däremot. Allt för mycket ost och allt för flottigt! 


Glass från Dariy Queen är sjukt gott! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0