AMC Dine in

Det ligger ju en dine in bio fem minuter från där jag bor och i onsdags var vi där igen. Den här gången provade ut suiterna där man kan fälla upp stolarna så man får fotpall och kan luta tillbaka ryggen. Riktigt göttigt med andra ord! :) 

Det var jag Dylan, Pavlina och Juan som gick för att se Gone Girl som jag hört väldigt bra om. Filmen var bra och helt klart sevärd. Svårt att säga vad den handlar om då mycket av det som är bra med filmen är att man inte vet vad som ska hända. Men kort handlar det om en tjej som hämnas på sin otrogna man...  En ska är i alla fall säker, jag älskar AMC:s Dine in Theaters! :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0