Höst i ett vackert Pennsylvania

Efter att jag rest en del i olika stater måste jag säga att Pennsylvania är en av mina absoluta favoriter. Det är grymt fint överallt med mycket vacker natur samtidigt som det är bebott och finns mycket att göra (i alla fall runtomkring där jag bor). Nu när hösten är här är det ännu finare och det är underbart vackert att köra omkring på småvägarna i morgonljuset och se alla färger reflekteras i solen och trädens grenar hänga över vägen likt ett tak av löv. Jag och Dylan åkte tillbaka till Bowmans tower för en vecka sedan och jag tog i veckan med mig min kamera i bilen för att ta några bilder och visa er hur fantasktiskt vackert det är. 
 
 
 
 


Kommentarer
mia johansson

Vackert, här väntar vi på vintern som de har lovat oss.

2014-11-03 @ 23:59:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0