Fredagsmiddag med min värdfamilj

I fredags gick jag ut för middag med mon värdfamilj. Vi gick till not your average Joes och vi hade riktigt trevligt och en fantasktiskt god middag tillsammans! 

Till förrätt delade vi på nachos med smält ost, grillad lök, guacamole, grillad kyckling och massa annat som var riktigt gott!  

Jag åt sedan grillad lax med ugnsrostade grönsaker och brysselkål med bacon och burbon. Det var riktigt gott! 

Till efterrätt delade vi på en peanutbutter chocolate ice creame pie med varm kola- och chokladsås. Den var att dö för! Rikigt god! Min värdpappa till-och-med frågade om jag ville skicka tallriken efteråt... 

Riktigt skön kväll ned en skön värdfamilj. Jag älskar att vara Au Pair ibland! 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0