Bio med mina tjejer

I onsdags var mina tjejer hemma från skolan eftersom fet var thanksgiving night. Grannens tjej var också över eftersom även hon var hemma från skolan och hennes mamma hade något möte. Jag och tjejena passade därför på att dra på bio och se Big Hero 6 som faktist var väldigt rolig bitvis. Det ver en av de där filmerna som både barn och vuxna kan njuta av där vissa skämt förstås på ett annat sätt av vuxna, som när roboten som filmen handlar om börjar agera full när han börjar ta slut på batteri. 

Kul film iaf och sevärd!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0