Au Pair-möte

I lördags var det Au Pair-möte i Philadelphia på stadiumet där The Eagles, Philadelphias amerikanska fotbollslag spelar. Vi skulle få en tur av sadiumet och det var flera olika Au Pair cluster där. Vi fick bland annat gå ner på planen, se omklädningsrummen, sviterna, pressrummet och vi fick gå omkring i gångarna och se olika delar av deras arena. Det tog väldigt lång tid och det var mycket väntan på olika delar men det var ändå kul att få se allting. 








Omklädningsrummen 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0