Cheesecake factory

I söndags var jag och Dylan på king of prussia mall eftersom jag behövde köpa skor. Kanske lite onödigt att åka dit bara för att köp skor när det är USA:s största... Jag har varit där några gånger men aldrig gott runt hela, det är verkligen sjukt stort! Jag skojar inte! Man behöver verkligen använda de kartor som finnas lite här och där för att hitta. Och man kan till och med plocka med sig en karta att ha med när man shoppar. Precis som en stadskarta... 

Hur som helat blev Dylan lite grinig över mitt skoletande så som plåster på såren bjöd jag på middag på cheesecake factory. Maten där är helt rätt bra och man får väldigt mycket mat! Jag gillar restaurangen eftersom den är väldigt fin, men inte direkt dyr, och de har all möjlig mat! Nåt som passar de flesta. Och så har de ju cheesecakes i alla dess smaker och eftersom jag hade på min bucket list att äta just deras peanutbutter cheesecake så fick den bli den! Den var god men lite väl chokladig och helt ärligt finns det mycket bättre cheesecakes på andra ställen :) Men jag gillar cheesecake factory. Dock kanske inte så flashigt som man kan tro. 




Jag åt kanske bara halva av min "lunchsallad", dvs den var mindre än en i normal storlek... Den är toppad med friterade lökringar som faktiskt var rätt goda, jag åt dem dock inte då det känner som att de tappade vitsen med sallad... 


Ett måste! Cheesecake och ytterligare ett bock på min bucketlist för i år :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0