Söndagsfrukost eller sen lunch

I söndags jobbade Dylan förmiddag på restaurangen så jag skrev till Elsa och frågade om hon hade lust att dra dit och käka frukost, vilket hon hade :) 

Elsa kom över efter ett, vi tog Sammy för en liten promenad. Och jag hade bara på mig sneakers :) :) det tar fortfarande tid att ta sig fram men foten känns bättre och jag är glad över att inte trava omkring med en tung och dryg stövel. Vi gick sedan upp till Dylans restaurang och babblade massa om olika jullovsmorgon och sommarlovsmorgon och Astrid Lindgren. Massa sköna barndomsminnen som kom upp. Så skönt att ha svenska vänner här borta som man kan prata med om sånt som andra inte förstår :) 

Frukosten då... Var som vanligen superb! Jag dör så goda omeletterna är där, absolut bästa någonsin :) 



Och ja jag glömde nästan... Frukosten avslutades med efterrätt på kiwi :) 




En lycklig Sammy och en lycklig Carro som i alla fall kan gå lite grann :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0