Söndag med Dylan

Söndagen blev en ganska så lat söndag. Vaknade redan halv tio men lyckades inte komma ut sängen förrän strax innan två! Det blev därför en frukost/lunch/middag strax innan fyra på en restaurang, The whip, som jag velat gå till en tag. Det är en engelsk krog med en soft inredning och atmosfär. Den var väldigt mysig och jag gillade den verkligen. Maten var bra, inte superb men det finns mycket annat som jag skulle vilja prova! Atmosfären, känslan och inredningen var riktigt skön och jag tror att det här är en av mina favoritrestauranger. Vi delade på en varm ostdipp till förrätt och sedan en slags skinkburgare och lammgryta till huvudrätt. Till efterrätt hade vi någon slags mjuk kaka med toffesås och vaniljglass, supergott! 
 
Efteåt blev det en liten shoppingtur på wegmans. En mataffär jag velat till ett tag. De har bättre mat och mycket färdiglagat att välja på. Det var helt okej men det finns bättre liknande affärer. Däremot hittade jag pärlsocker vilket var ett stort plus! :) 
 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0