Minigolfsfredag

I fredags åkte jag med Paige och Ella till Linvilla där de öppnat upp en äventyrsminigolf inomhus. Tjejena tyckte det var väldigt roligt och Ella hade skönast golfstilen någonsin då hon plockade upp bollen med handen, efter några slag, och la ner bollen i hålet. Tja alla metoder funkar väl utom de dåliga? ;) 

Efteråt köpte jag några kakor till dem, starka såser till mig och så köpte jag med mig två Canolis till Dylan :) Vi lunchade i bilen innan vi åkte hemåt och Ella nappade. Under hennes nap passade jag på att överraskar Paige med en playdate med hennes vän Riley. Vi brukade ha playdates förut tillsammans men jag trodde inte att Riley hade någon Au Pair längre så jag hade inte kunnat ordna ihop någon playdate. Paige blev i alla fall väldigt glad och de lekte intensivt i de två timmarna då Riley var där :) 













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0