Måndagens snöaktivitet

Natten till måndag snöade de igen så skolan var försenad för Riley och jag stammade hemma med Paige och Ella. Vi passade på att bygga en kojja under vardagsrumsbordet med filtar och tjejerna bar sinna gosedjur dit och lekte med dem under bordet. Att bygga kojjor var något jag älskade bär jag var liten och jag minns hur jag gjorde det överallt och av allt. I buskar, under bord, i små skrymslen och av stora kartonger som blivit över om mamma och pappa beställt något. Mina vänner och min syster fick komma in och där berättade vi hemlisar och åt godis :P 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0