Lördagmorgon

Lördagen började med att vakna uppriktigt och åka i väg till ACAC för att möta upp Elsa där och köra ett pass body pump och cx works medan Dylan fixade saker på sitt jobb. Det är härligt skönt att vara tillbaka på gymet igen och köra body pump. Som jag längtar efter att jag bröt foten. Längtar dock fortfarande något grymt efter att kunna springa och gå långa promenader. 

Dagen fortsatte med frukost på whole foods. Jag hade en väldigt god hoagie med en supergod skinka, ost och sallad :) Passade även på att och plocka åt mig Mac n Cheese (älskart!) från buffén och köpa filmjölk som finns där. Det är däremot ganska så dyrt, en litet kostar typ 25 kronor och den är inte lika god som den i Sverige. Men ibland när jag verkligen saknar det så unnar jag mig ;) eller ska jag vara ärlig var det Dylan som unnade mig det eftersom jag glömt plånboken hemma hos honom. Sjukt gott var det i alla fall, åt lite av det på söndagmorgonen med lite jordgubbssylt och flingor :) Yum! 


Godaste smörgåsen på länge! Kvaliteten på det brödet, skinkan och sättet smörgåsen var gjord på fick mig nästan att tro att jag var hemma i Sverige och åt frukost, älskart! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0