Lördagkväll i west chester

Lördagkvällen börjades med en väldigt en väldigt sen middag på Teca, en mysig italiensk restaurang. I väntan på bordet tog jag och Dylan en varsin drink i baren. Vi beställde in ett flatbread, som tunn pizza, med kyckling och bruschetta, typ italiensk franska grillat i ugn med olika toppings. Vi tog en med salami, tomat, lök och ost. Detta hade vi som förrätt och jag hade sedan en kycklingsallad till huvudrätt medan Dylan hade några konstiga slags köttbullar i nån god sås till huvudrätt. Efter middagen skulle vi gå mer till en bar i närheten för att hänga lite med Brad och hans flickvän. Fick dessvärre inte komma in eftersom jag bara hade med mig mitt körkort och inget pass. Bättre lycka blev det däremot på en annan bar där vi istället umgicks med Christian och hans vänner innan vi vandrade hemåt redan vid 12. Hade i alla fall en kanonbra lördag tillsammans. Och eftersom det var helgen innan st Patrick så var det förstås många ute och många grönklädda. Själv var jag dock inte särskilt sugen på att hoppa mellan varar och bli full eftersom jag forfarande har och hade högerfoten i min stövel. 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0