Fredagskväll med Elsa

I fredags gick jag och Elsa ut och åt på TGI Friday. Vi delade på ett flatbread och jag hade sedan en (äcklig) sallad till middag. Vi hade i alla fall kul och babblade på som vanligt. Vi avslutade sedan med frozen yogurt till efterrätt på sweet frog. 

Jag och Elsa, eller jag?, lyckades även skämma ut oss, mig?, med fuldans på toaletten innan vi drog. Först står jag där och dansar fult när en kvinna kommer in och jag fortsätter när jag tror att hennes dotter gått in i ett av båsen men sedan ser henne i spegeln. Pinsamt! 

Efter sweet frog drog vi hem till mig och kollade på skavlan och sedan på norsk stand up. Superhärlig kväll med massor av skratt med min favoritsvensk här borta :) 













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0