Fredag på Oacis

I fredags tog jag med mig Ella och Paige till Oasic igen där de fick springa omkring sig. De plockade ihop massa bollar i bollrummet och kom springandes med dem för att visa hur många de fått ihop. Jag tog med mig lunch för dem dit så de kunde fortsätta leka lite efteråt innan vi åkte hem. Båda var väldigt trötta och sov när vi kom hem. Efter att de vaknat mös vi lite tillsammans innan jag åkte och hämtade  Riley. Sedan var det tags för att vika ett tvättberg vilket tog över en timme att göra. Det är sjukt hur snabbt det kan bli så mycket tvätt så snabbt. Amerikanare byter även kläder och pyjamas varje dag/natt så det gör att det blir ännu mer.  Efter att tväytberget var över var dock klockan 5.30 och det var äntligen helg :) 





Lek och lunch på Oacis. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0