Födelsedagsfirande för min värdpappa.

I söndags firade vi min värdpappas födelsedag, även om han fyllde först på tisdagen. Mina värdföräldrar hade i alla fall ordnat med middag där min värdpappas systrar kom över och firade honom. Det blev bruschettas, hummus, guacamole, ostar osv först för att sedan ha italienska köttbullar och korvar i tomatsås med Mac n Cheese och sallad till middag, supergott! Till efterrätt var det tårta och key lime pie. Den här pajen tyckte jag faktiskt även var god, innan har jag inte gillat det alls men denna var härligt syrlig och krämig, yum! 

Det blev även ett litet födelsedagsfirande för min värdpappa på tisdagen med familjen. Dock väldigt litet eftersom han jobbade hemifrån och kom hem sent. Då blev det i alla fall glasstårta med ljus och vi sjöng för honom :) 



Söndagens födelsedagsfirande 


Och tisdagens :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0