Flower show

I söndags åkte jag Dylan och Caroline in till en flower show i Philadelphia, där vi även mötte upp Terje och hennes vän. Flower showen är en årlig tradition (den 185:e) och världens största inomhus flower show och även den som pågått längst. Det fanns alla möjliga coola blomsterutställningar av olika miljöer, figurer, instalationer, hänvisningar till olika konstnärer etc. Väldigt häftigt och kul att se =) Det fanns även olika små tält med folk som marknadsförde och sålde olika saker och i ett av dem hittade jag mig ett par fina lövörhängen gjorda av riktiga löv =)
 
Svårt att beskriva men det var väldigt fint alltihop och låter bilderna få tala istället =)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0