Fatous good bye party

I lördags hade fatou good nye party eftersom hennes år och travelmonth är över och hon ska åka hem till Frankrike igen. Det känns väldigt tråkigt eftersom vi spenderat mycket tid tillsammans, vi kom hit samma dag men med olika organisationer och vi hade kontakt innan vi kom hit. Jag minns till och med fortfarande första gången vi träffades på starbucks i närheten av där jag bor. Vi har haft massor av playdates tillsammans, gått ut ihop, shoppat, hängt på sb och hade sjukt kul tillsammans. Det känns väldigt konstigt att hon är borta nu och jag kommer sakna henne massor. Att vara au pair har både sina för och nackdelar och det är svårt när goda vänner lämnar. 

Det fina med det dock är att man vet att vissa kommer man träffa igen. Fatou har planer på att komma tillbaka i sommar och sen får vi väl träffas i Sverige/Frankrike andra gånger. Hur som helst har jag fått en (eller flera) väldigt go vän här borta som jag inte tänker ge upp bara för att vi bor i olika länder :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0