Elsa och jag vi är goda vänner...

...fastän väldigt olika men, men en sak har vi nog gemensamt, polly, polly!
 
Elsa och jag har alltid grymt kul ihop, hon är galen och jag är galen så det kan ju inte bli annat än bra och knas ibland. Så är det! Vi har alltid helknasiga konversationer på facebook (och irl med för den delen). Elsa är liten som en fis men jag tycker om henne ändå!
 
C - Hallå
Vad gör du?
Om man missar h:et i hallå och får ä istället för å blir det allätare

E - Alltså du är för rolig du!!!
Allätare!
 
C - Det är inte du!
På Lunarstor åt jag bark och rötter och bodde på en parkbänk. Det du!
Fast du är la så ung så du bara Lunarstorm?!?!?
 
E- Det var så man fick göra på din tid!
Dinosaurietiden!!!
 
C- Vi var rätt grymma dinosaurier med datorer och allt!
 
E - Ja gud ja!
Vad gör du?
 
C - Jag är på ACAC
Vad gör du?
 
E - Duktigt!
 Kollar på Greys =) Haha
 
C - Alltså du är rätt rolig men inte allätare för att koppla tillbaka till konversationen tidigare
 
E - Haha så sant så sant!
 
C - Jag höll fingrarna i kors!
 
E - För vad???
 
C - Att du är rolig!
 
E - Du vet att jag är rolig!!! ;)
 
C - Okej då! ;)
 
Alltså folk här har nåt svar kors i pannan, amerikaner alltså... Vad ska det va bra för?
 
E - Hahahahaha jaa bra fråga!
 
C - Jag måste fråga D
 
E - Ja det låter ju konstigt
 
C - Amerikaner är konstiga!
 
E - Hahah ja det är ju sant!
 
/ En helt normal konversation mellan två väldigt ickenormala damer


Världens bästa Elsa! 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0