Bowling

Idag var jag Ella och Paige och bowlade. Jag suger på bowling och var väl inte mycket bättre än Paige. Vi fick även upp de där jag-suger-på-det-här-längorna så jag kunde inte ens få ner klotet i rännorna och ändå lina vänner lyckades jag inte få ihop mer än 90 poäng. Men men alla ska väl ha nåt (eller mycket när det gäller mig) att vara riktigt kass på... 

Annars är det ganska kul att bowla och det tyckte tjejerna med. I alla fall Paige. Ella var inte på sitt bästa humör idag. Tror hon var trött så efter ett tag var det roligare att ligga på golvet och skrika istället för att bowla. Men så det är med kids och jag håller fortfarande med läraren vid orienteringen för apia att att vara en au pair är det bästa preventivmedlet någonsin! Men missförstå mig rätt, jag älskar mina värdbarn men jag har fått en inblick i vad det är att vara förälder och just nu.... Nej tack! 

Tjejena hade iallafall, så läge det var kul, skönaste bowlingstilen ewer! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0